Hälsoundersökning plus sprutor!

Idag kände jag mig som en försöks kanin.
Först klämde och kände läkaren, vi fyllde i alla diverse papper.
Sen var det dags för sjuksyrran att ta över. En rad saker skulle tas! Först blev det blodprov, sen kisseprov, sen TBC prov och till sist två vaccinationssprutor!

Så här ser jag på armarna!



Här har vi Hepatit A och B sticket.



På samma arm har vi även blodprovssticket!!!



På högerarm ser ni den runda ringen där TBC- testas. På fredag ska jag komma tillbaka för att se om jag reagerar på detta. Sedan ser ni spruta nummer två som är vacination mot hjärnhinneinflammation!
Jag har utstått mycket idag =)

Sedan har jag även varit hos optikern. Ska korrigera mitt högra öga lite, för det är suddigt. Sen var jag på smarteyes för att prata med dem om glasögon. Men hon var så himla dålig som stod där och hade noll kunskap. Så jag tror faktiskt att det blir Synsam när jag ska köpa glasögon, eller en annan smarteyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0