Examen närmar sig med stormande steg.

Som ni vet tog jag på mig ansvaret att arrangera vår examen. Ett mycket kul initativ och jag älskar ju att planera och strukturera upp allt.

Igår satt jag, Petra och Frida och fixade lite inför middagen. Frida höll på med sitt tal. Jag tror bestämt att jag ska filma detta (tror att frida vill det också =) Jag ska också säga några ord till vår guidance rockstar Lovén. Om det är någon som tar på sig ansvaret för att samla in pengar till honom, annars vett i fasen. Men jag hoppas verkligen det!! Har ganska mycket att stå i den dagen. KUL!

Idag ska jag och sara gå en sväng på stan för att fixa det sista till min outfit den dagen. Wie.
Nu ska jag återgå till Krumboltz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0