Tredje gången gillt!

Liksom ja, vad ska man göra? JO PLUGGA!

Det blir inget liv en månad framöver, men som Frida skrev "Du ska ju ha roligt efter" och så jävla sant. Tänk vilken belöning jag får i augusti!!!!

Nu ska jag sluta gnälla och försöka hitta glädjen med att lära sig 10 teorier. JAG KAN!

Tänker hela tiden på min jönköpings tid, där jag fick göra om alla tentor typ tre gånger. Haha. Har fortfarande en tenta kvar och göra där. MEN det viktiga är att jag faktiskt klarade det till slut. Så det ska jag även göra nu. För det var fan mycket svårare än det här! Sen ska jag också tänka på alla VG jag har fått genom dessa fyra åren av plugg. Jag är för fan bra!

Ego inlägg javiiiiisssssst! Men jag behöver all pepp jag kan få!! Uppmanar er få som läser bloggen, sms:a mig och peppa mig till att bli bäst =) Hahah!

Kommentarer
Postat av: ullis

Louise är bäst, ingen protest!

2012-05-18 @ 20:43:50
URL: http://ullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0